Pentru plățile prin transfer bancar/OP
puteți utiliza următoarele date:
SC Elixir Press SRL
J40/18848/1994
CUI RO6345572
Banca BRD Aviației
Număr cont IBAN RO 65 BRDE
445S V122 8584 4450 (RON)
COMENZI
1. Cum pot să vă contactez dacă am o problemă cu
comanda?
Ne puteți contacta la Departamentul Vânzări,
tel. 0723.230.712 , e-mail: tipografie@elixirpress.ro
Program: de luni până vineri, între orele
9.00-17.00
2. Pot primi mostre gratuite ale produselor înainte de
a lansa o comandă?
Da. Pentru acest lucru
trebuie să te loghezi pe site și să te înregistrezi ca firmă. Pasul următor
este să apeși butonul Solicită mostră din pagina produsului dorit. Tipografia
Elixir îți va expedia mostra solicitată în maxim 5 zile lucrătoare.
3. Pot comanda produsele direct de pe site?
Da, însă doar în cazul
produselor la care este specificat preț și Coș de cumpărături (adică la
produsele din categoriile Tipar pentru companii, Cadouri personalizate și Tipar
formulare tipizate). Din motive tehnice, nu toate tipurile de produse pot avea
un preț predefinit, deoarece iau în calcul mai multe variabile (ex. la tiparul
unei reviste există variabile precum tipul de hârtie, tiraj, număr de pagini,
format finit etc.). Pentru produsele care nu au preț notificat pe site, vă
rugăm să ne transmiteți o Cerere de ofertă, completând Formularul de comandă
specific lucrării respective.
EXPEDIEREA COMENZILOR1. Există un cost suplimentar pentru livrarea comenzilor?
Livrarea este gratuită pentru toate tipurile de produse prezentate pe site, excepție făcând produsele din categoria Cadouri personalizate (pentru acestea se achită o taxă de transport de 10 lei pentru București, respectiv 15 lei pentru provincie).
La comenzi de peste 100 lei, toate livrările sunt gratuite.
2. Termenul de livrare
Termenele de livrare se stabilesc în funcție de complexitatea lucrărilor solicitate. Ele vor fi comunicate clienților înainte de lansarea comenzilor ferme.
Excepție o constituie livrările de cadouri personalizate, care se onorează în maxim 48 de ore de la lansarea comenzii.
Imediat ce comanda ta iese din tipografia noastră, vei primi un e-mail conţinând confirmarea privind expedierea.
3. În cât timp se livrează comanda mea de către curier?
Din experienţele noastre cu furnizorii de servicii de expediere, am constatat că 95% dintre colete sunt predate destinatarului în termen de o zi lucrătoare (inclusiv sâmbăta). Cu toate acestea, nu putem oferi garanţii cu privire la termenul de livrare necesar furnizorului de servicii de expediere.
4. Pot da o comandă specială cu livrare rapidă?
Da. Cu ocazii deosebite în care se oferă cadouri şi în zilele de sărbătoare realizăm suplimentar comenzi speciale şi livrări expres, astfel încât să primeşti produsul în orice situaţie în timp util. În cazul livrărilor într-un anumit termen care trebuie neapărat respectat, scrie-ne un e-mail la adresa tipografie@elixirpress.ro.
Livrările expres se efectuează numai cu aplicarea unor taxe suplimentare!
5. Se pot expedia produse în străinătate?
Din motive juridice, vânzarea şi livrarea produselor noastre se realizează exclusiv în România.
RECLAMAŢII
1. Comanda mea a fost livrată necorespunzător. Cum
procedez?
Te rugăm să ne trimiţi o fotografie a
produsului din comanda trimisă necorespunzător către tipografie@elixirpress.ro, specificând
numărul comenzii tale. După o scurtă verificare, produsul va fi realizat din
nou pentru tine imediat în mod gratuit.
2. Am primit produse defecte. Cum se remediază
situația?
Trimite-ne un e-mail la tipografie@elixirpress.ro şi
specifică numărul comenzii tale şi motivul reclamaţiei. În cazul defectelor sau
al erorilor pentru care este răspunzătoare Tipografia Elixir, îţi trimitem un curier
care va ridica produsele neconforme. În maxim cinci zile lucrătoare îți vom
retrimite produsele corecte. Pentru clarificări suplimentare referitoare la
reclamaţie te vom contacta neîntârziat.
3. Produsele livrate nu corespund aşteptărilor mele.
Pot restitui produsele?
Dacă ești client persoană fizică și nu eşti
mulţumit(ă) de un produs, vei primi banii înapoi în termen de 30 de
zile. Trimite-ne un e-mail la tipografie@elixirpress.ro şi
specifică numărul comenzii tale şi motivul reclamaţiei.
PLĂŢI
1. Care sunt modalitățile de plată?
Poți plăti ramburs (la livrarea coletului la
adresa ta) sau prin card bancar, dacă ești persoană fizică. Pentru persoane
juridice, plata se poate realiza prin virament bancar/ ordin de plată, la
termene stabilite între părți, în funcție de valoarea comenzilor.
PRELUCRAREA FOTOGRAFIILOR / CADOURI PERSONALIZATE
1. De ce nu pot încărca fişierul cu fotografia mea?
În timpul încărcării fişierului tău te rugăm
să fii atent la mesajele de eroare. De asemenea, te rugăm să îţi verifici
fişierul. Motive frecvente care generează erori în timpul încărcării sunt:
- Fişierul este prea mare
- Formatul fişierului este
greşit (nu este JPEG)
Pentru relaţii suplimentare, te rugăm să ne
trimiţi un e-mail la tipografie@elixirpress.ro cu fişierul în ataşament.
Îţi verificăm fişierul şi îţi transmitem imediat un răspuns.
2. Cât de mare ar trebui să fie rezoluţia imaginii
mele?
Trebuie să iei în calcul faptul
că o rezoluție mare va garanta o imprimare de foarte bună calitate. Prin
urmare, folosește fotografii de peste 1000 px rezoluție/300 dpi.